تعهدنامه

روال عضویت در سامانه:

1- تکمیل فرم عضویت در سامانه جامع ساماندهی خدمات افتا توسط نماینده متقاضی و دریافت کد رهگیری

2- ارسال نامه رسمی تایید درخواست عضویت، حاوی کد رهگیری و نام و نام خانوادگی و کدملی نماینده با امضای مدیرعامل و به پیوست آن آخرین روزنامه های رسمی حاوی نام مدیرعامل و موضوع فعالیت شرکت به «اداره کل نما» به آدرس «تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی شماره 22 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کد پستی 1631713931»

3- بررسی درخواست عضویت در اداره کل نما و تایید آن در صورت وجود شرایط.

4- ارسال لینک فعال سازی به ایمیل و پیام اطلاع رسانی به شماره موبایل نماینده معرفی شده

5- ورود نماینده معرفی شده به لینک فعال سازی و به روزرسانی اطلاعات رمز عبور و پروفایل متقاضی

6- فعال شدن امکان ثبت درخواست پروانه فعالیت و سایر امکانات پس از تکمیل پروفایل متقاضی

تعهدات:

  • شخصی که به عنوان نماینده شرکت در سامانه عضو می شود به عنوان نقطه تماس یکتای شرکت با سازمان محسوب شده و در طول انجام فرایند ارزیابی در زمان های لازم از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه و ایمیل وی اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.

  • نماینده شرکت باید مدیر عامل یا نماینده رسمی معرفی شده از طرف وی باشد.

  • پس از تکمیل این درخواست باید یک نامه رسمی از طرف شرکت با هدف تایید درخواست به اداره کل نما ارسال شود.

  • در صورت عدم ارسال نامه تأیید، درخواست طی مدت 15 روز کاری پس از ثبت درخواست عضویت در سامانه، از سامانه حذف می شود.

  • پذیرش یا عدم پذیرش درخواست توسط پیامک و ایمیل به متقاضی اطلاع رسانی می شود.

  • کلیه شرایط موجود در صفحه درخواست پروانه و نیز تعهدنامه خدمات افتا باید مطالعه شده و مورد پذیرش شرکت باشد.

* متن فوق را به دقت مطالعه نموده ام و شرایط فوق را می پذیرم